Politica de retur

Politica de retur

Politica anularii comenzilor 
În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau  telefonic, transmițând numărul comenzii.
Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugăm sa ai în vedere următoarele condiții de returnare a produselor:
– NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE/DESIGILATE!
– produsele nu vor prezenta semne de uzură
– produsele nu vor fi deteriorate și nu vor avea accesorii lipsa
– instiintarea pentru returnarea produselor sa fie făcută în termen 14 zile calendaristice de la momentul primirii coletului
– returnarea produselor se va face într-un ambalaj care nu permite deteriorarea acestora pe durata transportului
– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

Modalitate de returnare:
– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa contact@vinis.ro, care sa conțină: numărul comenzii, produsele pe care dorești sa le returnezi (gasesti aceste detalii în mesajele de confirmare primite după efectuarea comenzii)
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de plata
– termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice
– vom trimite noi un curier la tine ca sa ridice produsele
– returul este GRATUIT

Schimb de produse:
– poți opta și pentru schimbarea produselor comandate cu alte modele sau marimi
– schimbul se va face la tine la usa
– schimbul este GRATUIT
Ai obligația legală de a avea grija de produse cât timp se afla în posesia ta. 

În cazul neplăcut în care magazinul livrează un produs greșit, aveți dreptul de a respinge livrarea acelui produs și vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă. Orice solicitare de refund va fi discutată direct cu Crama Trei Conace.

Crama Trei Conace poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă  și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  1. a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  2. b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de Crama Trei Conace, în cazul plății online;
  3. c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;

Iti Multumim!